Tuesday, March 07, 2006

Marketing

Marketing. Kort samengevat.

Door het integreren van informatietechnologie, digitale systemen, kennismarketing en kennismanagement kan men effectieve snelle marketing strategieën ontwikkelen. Bijvoorbeeld bij ook direkt marketing. Geen overbodige hoeveelheden mail, smsjes en nieuwsbrieven. Die misschien ergenissen veroorzaken.



Met behulp van datamining en data resources kan men gerichte marketing campagnes uitvoeren. Ook met locatie campagnes en voor bijvoorbeeld Point of Sales. Het is zelfs mogelijk om per direkt snel strategieën te kunnen bepalen. Door de real-time en per direkte beschikbaarheid van diverse gegevens. In plaats van bijvoorbeeld ouderwets ploegen door bergen papieren en bergen ingewikkelde analyses. Individuele marketing is nu de marketing van de komende tijd. Met name voor reclamecampagnes.

Grote bedrijven hebben al succesvol deze nieuwe marketing strategieen toegepast. Zoals bijvoorbeeld Google.



Marketing Short Summary.

With the integration of informationtechnology with digital systems and knowledgemarketing and knowledgemanagement, effective and rapid marketing strategies can be developped. For example with direkt marketing. No more useless amounts of irritating e-mails, sms and newsletters.

Using datamining and dataresources effective marketing campagnes can be realised. Even campagnes on locations. Or Point of Sales. Is is also possible to operate on demand and develop real- time marketing strategies . With fast and easy acces of data. Instead of massive amounts of statistics and analyses. Individual marketing is actual the next decade. Especially for advertising.

Large companies already are operating with these new strategies. For example Google.

Español | Deutsche | Français | Italiano | Português

Link  

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

] eXTReMe Tracker